liggande läge.. :p

ååhhh vad seg jag är..
fyyyy faaaan..
jag skulle ju gå ner till knalleland tidigare så jag kunna kolla lite i affärer på presenter då..
men just när jag börjat gå ringer anna å låter panikartad...
-kan du komma tidigare?
- jag är på väg, sa jag då..

men det var rätt lugnt när jag kom..
men vi var en man kort å vi fick in 21 000 tror jag.. vi hade personalstatistik på 17% idag..
mellan 25 å 30 ska den ligga på i normala fall så jaaaa.. vi hade massor att göra.. fy satan...
men ändå va det rätt lugnt alltså..
på nåt sjukt sätt..

undra om alex kommer snart.. vi får se.. annars så blir det noooog väääääldigt lugnt här kan jag säga..
fick skjuts av anna å jag fick mina 200kr från förra veckan då vi stod i garderoben... haha
det känns verkligen inte som om det vatr förra veckan..

känns som om den här veckan har vart 100 år låååååång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0