kom igen Linda..

nu måste jag göra mig iordning å gå ner på stan.. kanske köpa nån present till swedish devil aka Sofia.. Soffe kallar jag na just nu iaf.. kärt barn har många namn? :p
hon fyller iaf 20 idag... ska ha fest på fredag.. är inte så vidare sugen på fest.. men jag lär väl masa mig dit.. :p
vi ska ju ha fest på lördag vi å.. är inte så sugen på det heller.. eller det ska ju bli roligt att folk ska komma.. men vi kunna ju lika gärna ha kört nyktert för min del.. :p

hoppas partyhumöret infinner sig.. annars vete faaan.. får väl dricka loka mä frysta bär eller något.. det ser ju festligt ut.. :p

det ser ut att blåsa ut ju.. :/  men solen skiner.. hur ska man klä sig idag?

svär jag mycket alltså? haha.. mia påstår det.. själv  har jag inte märkt det iaf..

det var ju lättare än jag trodde att tvätta igår.. det var ju bra.. :)

nää.. ska man masa sig neråt nu då?
gör dig i ordning å gå Linda..
kanske måste du käka nåt före så du inte köper nåt downtown.. :p

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0