jag orkade röra ihop en gryta..

jag är lite piggare nu, eller är det bara inbillning eftersom jag är uttråkad å har jävligt ont i nacken?
hursomhelst så orka jag iaf slänga ihop en liten gryta..

 här är min finfina gryta..
grytbitar av gris.. :p
salt, peppar, ingefära, grillkrydda, paprikapulver, chili..
stekte på köttet lite först..
sen tillsatte jag
en gul lök
3 klyftor vitlök
lite broccoli
lite paprika
4 potatisar mä skalet på för jag orka fan inte skala heller.. men jag skiva då dem iaf..
en massa vatten
soja
lite apelsinljucie (kände bara för det)

aaaa.. å nu ska det koka upp dårå.. det ska fan få koka i ett par timmar.. :D
kanske tillsätter något sen också..
den smakade inte gott när man hade haft en halstablett i munnen före iaf..
så ett tips är ju att inte testa det.. :p

det värsta mä mig när jag gör mat är att jag inte använder recept så ofta.. å då blir det olika vaje gång..

idag kan man då verkligen kalla mig nakna kocken.. :p (men jag har iaf trosor på)
inte orka jag tvätta bort maskaran igår heller ser ni..
image14

aja vad fan ska man ha på sg imorgonkväll på festen då?
lär kolla nån modesida å få lite inspration kanske?

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0