jag är rätt trött alltså..

nää, det var faaan inte roligt igår..


idag så vakna jag vid halv9.. städa å greja mat.. 2 olika kycklingar,,

eat ringde mig tydligen under hela tiden när jag städa, men hade rock´n´roll-radio-kanalen högt så jag hörde inte..

men jag hade inte tid heller, för jag såg ibland när de ringde..


men så hann jag klart mä det jag skulle å satt vid datorn.. då svara jag,,

anna är ju sjuk så jag gick idt.. jobba 1 å 75.. va onödigt att jag gick dit egentligen.. hedi kom ju på en gång. hon som skulle byta av mig.. jag snodde iaf lite mat eftersom jag faaan var värde det när jag va så snäll å kom dit..


sen gick jag till statoil.. gick en väg som va lite osäker för mig.. men jag hitta iaf.. :p

kom 45min för tidigt.. så jag satt å dryga lite..

jobba mä en som heter jesper, han va trevlig.. å snäll som satan.. avbröt han typ 3-4ggr i hans matpaus.. haha..

ja, han fick hjälpa mig rätt mycket fakitskt..
sen sluta jag 20 då.. å då va micke världens snällaste å hämta mig å så åkte vi til lfriskis direkt..
träna triceps å bröst.. han lär ju va nöjd när vi var där sista timmen på gymet..

imorgon är jag ledig förhoppningsvis.. men man vet ju aldrig..

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0