ja du, kvällen blev ju inte som jag hade trott på lååånga vägar.

ja, micke å jag sitter å tittar på en film när anna ringer..
- ska du mä å stå i garderoben p ådansbandskvällen i boråsparken.. du får 200 spänn..
- öhh... ja.. okej.. :p

så vi drog iväg vid 20.45 typ.. kom hem halv3.. härligt.. haha..
hängde upp en jävla massa jackor..
casanovas och wahlströms var det som spela.. coolt va? :p

åååhh.. nu åkte micke till gbg.. fan vad boooring.. :( jag vill också..

ja, så det vart en oväntad kväll det..

micke ville inte va mä..

lär väl göra mig iordning å dra till jobbet..

om lill-anna har sjukanmält sig idag så kommer hon få kicken.. :p
eat-action på hög nivå!! :D



puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0