:D


här har vi min stjärna.. :D
så jävla skön alltså!!

idag så skulle ju jag gå till statoil, men det gjorde jag inte.. tog bussen till sjukhuset å gick därifrån... sen gick jag till friskis å cykla i en timme i väntan på micke.. läste metro i en halvtimme.. den andra halvtimme va jävligt seg.. men jag höll ut..
gick över 11000 steg idag mä.. :D 

här kommer en till.. :D

nu har jag kollat på hockeyn.. va väl bra att hv vann så det blir fler matcher å kanske lite spänning,,
läste xanndras blogg nyss.. hon va på brynäsmatchen.. hade ju kunnat ge vad som helst för att va där jag mä.. lät som de hade roligt som faaan..

aaa.. :)
jo, just det ja.. träffa ju chefen idag nu då.. skrev på avtal som gäller till 11/10.. 6månader alltså..
Fick testa lite kläder å de skulle komma på tisdag.. ska nog få börja jobba på torsdag redan.. :O ska bli kul faktiskt..

imorgon blir det fest här då.. :)
Anna, Malin, Emelie, daniel, jag å micke... å kanske alex å jennifer..
köpte kaluha på systemet.. å massa mjölk.. :p

jag hoppa Soffes fest iaf.. :/ skicka ett sms, men hon kanske är för full för å se vad det står.. *thihi*

aja.. jävligt trött nu..
måste ha gått ner i vikt till imorgon så mycket som jag har lyckats mä idag.. :D

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0