ben

hmmm.. vart inte riktigt som jag planera mä promenaden.. men fick iaf ihop 8000 steg...
jag vart upphämtad av soffe å så åkte vi ner till stan ju..
gick omkring lite där å sen satt vi i solen på en bänk å snacka..
sen åkte vi till ica city å hon handla..
därifrån gick jag hem iaf..
solen låg på så jävlar vad svettig jag vart uppför backarna hem.. :D

det är nästan synd om mig hur bra jag är på att göra mat alltså.. har aldrig testat att göra sjömansbiff.. men jävlar vad god den blev.. på älgkött.. mmm.. :D köttet bara rasar i tu..

vi kom iväg till gymet vid 20.. kände av sen i söndags så jag tog det lite lugnt.. men gluteus eller rumpmusklerna kommer va rätt livliga av sig imorgon.. jag längtar inte dit.. haha..
kom just på att vi glömde vaderna.. men jag fick ju dem i söndags.. så det är ju ingen katastrof..

det värsta var ju att jag hade mina vita fin byxor på mig.. å de hade just oljat maskinen.. extremt kul mä oljefläckar på byxorna nu.. himelskt.. jag är så himla arg..
nån som vet vart man kan färga om sina byxor då? de ska faaan bli svart nu!

imorgon vilodag.. :D

brynäshelvetet förlora också.. de åker ur nu.. det är kört..

BRA, saker jag gjorde bra idag.

Bra Linda, att du har gick hem idag.
Det var väl skönt? :)

Bra Linda, att du inte köpte nå onyttigt på ica när du va hungrig.
Det var ju väldigt bra.. :D

Bra Linda, att du är så jävla duktig på att göra mat.
Din sjömansbiff vart ju himelsk fast du aldrig testat den förut.. :D


TACK, saker jag är tacksam över.
Tack för att Soffe ville hänga mig mig idag.
Vi hade ju jävligt roligt.. :D man mår så mycket bättre av att träffa folk än att vara själv.

HJÄLP, saker jag behöver ha hjälp med.
Hjälp mig att fixa ett jobb snart
Det är jobbigt att inte ha nå pengar som man kan använda..

imorgon ska jag nog leka mä anna å sebastian, men det har jag ju skrivit redan va?
ja.. puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0