alex ringde

mhm.. alex är i jönköping...
vad ska jag då göra ikväll?
faaaan vad boring.. :(

anton klaga på att jag sa att skogshallon tillhörde loka, vilket han har helt rätt att det inte gör.. det är ju ramlösa som gör den...

åååhh.. nu fick ju jag tråkigt.. :(

vad ska jag då göra?

micke är kvar i trollis.. de hade kört fel i 1,5tim å då skulle de bli sena hem så han kanske skulle missa tåget... å jag trodde redan att han planerade att sova i trollhättan.. är väl lugnt att han gör det...
så nu har han ingen bil..
nu lär vi cykla överallt.. måste köpa mig en sadelmuff alltså..

vad ska jag köpa till micke i present då?

ååååhhh.. vad tråkigt jag fick nu.. :( puss

den här tycker jag är rätt bra.. :D
trackID på telefon är ju jävligt bra ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0