uppdatering...

så vad har jag gjort idag?

*kollat på "second hand wedding" - film om en morsa som älskade secodhand och dottern var rädd att hela hennes bröllop skulle bli "B"! den får väl 2 av 5 gamla skålar! haha..:p
*glott på "sharpays fabulous adventures!" - en film om en bortskämd rikemansdotter som vill slå igenom på Brodway.. den var ju kanske mer riktad till tonårigar eller så.. men den var väl ganska bra.. i dig her style! *hehe* den får 3 av 5 rosa diamanter
*sett "kingdom of gladiators" - en av gladiatorerna fick mig att kolla på den.. men jag blev lite besviken.. det ända rolig var den där gladiatorn och hans tjej.. hon var lite muskulös och cool också.. deras sexscen där man inte fick se mycket snusk utan mer gläsande muskler var ju to die for!
ja, sånt där med kungar, gladiatorer och samtidigt nåt overkligt monster går inte hem hos mig..
den får 2 av 5 sexiga gladitorer! :p

yes.. det är vad jag har gjort idaag.. glott på 3 filmer..
men sen var jag faktiskt sjukt duktig och diskaade..
men mest duktig var jag när jag skurade badrumet och badkaret! hur ofta gör jag det? :p
typ aldrig!

så då var jag ju tvungen att inviga det rena badkaret med lyxbad...
ni vet ju vaaad det innebär!
*ljus, panflöjtsmusik, ansiktsmask, babyolja, badskum, citronvatten.... mmmmm ;)

nu väntar jag på emre.. ;)

förresten så har jag planerat träningen inför veckan (ingen idag):p
*tis - dans kl 18
*ons - yoga kl 18.30
*tors - "zumba"dans kl 18
och om min kropp orkar så ska jag köra gym på morgonen.. då enbart styrketräning..

det är planen.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0