seg seg seg


här skulle jag vilja befinna mig nu.. ;) birka paradise..yammie yammie!!
så jävla seg.. känner inte för att göra nånting..:p
måste man det då? iofs..
träna skulle ju vara bra att göra.. :)

min favoritbastu på paradise.. så jävla schysst..
vet egentligen inte hur jag börja tänka på det men.. :p

iallafall.. hann inte skriva klart igår.. för emre kom.. å då saatt han och läste medans jag skrev å då kan man ju bli lite blockerad.. :p

kände mig ganska dum i lördags.. vi hade bestämt att vi skulle ses..
men inte vaad vi skulle göra.. :p
han ville inte festa.. men han följde ju med ändå! :p
och han hade roligt! så det så..
men nästa gång ska jag försöka att inte bestämma.. :p haha

(hahaah, eller den gången jag haade inspiration av ett påskägg)
fan.. omotiverad tjej!
drygt alltså!
ska nog ta en kopp te.. så får vi se hur jag känner mig sen..
är lite i mys-stadiet.. film + te kan varaa ganska så skönt nu..

i det fina vädret så sitter Linda inne..:p imponerande!!

mmmmm... midsommaarrocken i vintjärn!
aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0