paranormal activity 3


jag är besviken på något sätt!
den här scenen hade jag sett framemot som mest! den skulle ju ha vart läskigast!
jaag skulle ju inte våga kolla i speglar när det är mörkt! (inte för att jag vågar det iaf, men) :p
Å SÅ KOMMER DEN INTE MED! WHAT THE FUCK?!

Jag skrek inte en ända gång! det fick de andra sköta! hahahaa..
Irriteraande var de som knaapraa på chips när man ville höra ljuden!
paranormal är ju mycket ljud.. läskiga ljud.. så CHIPSEN förstörde mycket!

jag skulle nästaan viljaa sägaa att treaan var läskigast..
iaaf de sista 10minuterna...
jag rös som fan.. hihihih :)

ja, och sen sov jag på nordost!
det är ju där man ska sova om man är rädd haar jag hört! hahaha (för er som inte förstår skämtet så är det lite bråkigt och osäkert där(inte så aatt man kan bli skjuten och så, men lite stökigt))
ps:jag sov bra inatt.. :p
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0