nej..

jag känner inte för att stressa till gymet före Ina...
jag städar och gör mig iordning..
vad fan ska man ha på sig då? bra fråga!

åhhh...
jag är lite störd just nu.. allt är baara jobbigt.. inte sugen på något..
men om jag städar är det väl iaf roligt att komma hem ikväll.. hoppas jag.. haha.. :p

förresten har jag gått upp till 120kr i timme på konsum!!! :O
wooooooow! more then ever before! :D
jag vet inte ens vad jag tjänar är jag jobbar på skolan.. spännande.. :p

jag har betalat räkingar, fixat comviq-grej, anmält mig till hälsocetralen om mitt öra..
inget problem förutom att jag har en knöl på väster öra bredvid örhängehålet..
fett, var, bråsk eller?
kan man undra.. :p

nej, städa då Linda! :P
förresten kliar det i mina shoppingfingrar.. hhaah.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0