lördag


i torsdags så träffade jag ju svante och ina..
vi myste lite på stan.. sen fikade vi.. ;)
svante var lite kinkig när vi var på stan.. :p
men sen sov han liggandes på mig ett tag.. MYS!
*******************'
igår var jag duktig att lämna in mitt cv till en skoaffär.. hahaah..
men jag var tvungen att gå runt hela valbo först innan jag vågade.. hahah.. :p
men nu kanske det blir så att jag jobbar på min skoaffär i december.. för bettan slutar sistaa november.. :O
och de andra går ju vid jul-nyår.. :p
************
öhhhh..
igår skulle jag bleka och tona mitt hår..
men toningen blev en aning för ljus..
skulle ha mörkbrun, men fick brun..

men man ser inte på den här bilden iaf..
ska inte färga idag..

så fuderar på att haa mössaa.. eller ska maan chaansa och prova omm nån märker? :p

jag och emre ska gå på hockey iaf :)
han slutar 17 och matchen börjar 18.30.. perfekt! :)


Arena - den filmen såg jag och emre igår.. sjukt bra! oväntad i slutet! :p


jag och Maitham kanske ska gå på paranormal activity 3 på måndag på bio.. haha 8-)
ajaa, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0