knöl..


ja, då har man vart och kika upp örat då!
jag haar ju inte ont.. men en knöl som en ärta ungefär..
kostade 100kr..
vaad gjorde han då?
stack med nål för att kolla om något kom ut.. men det kom bara blod..
så det var ju meningslöst.. :/
sen sa haan att jag var tvugen att fixa tid till doktorn om jag ville få bort den..
*suck* *MEGASUCK*
jag har ju inte ont i den som sagt.. men man ska ju normalt inte ha en knöl där..
och Alejadra titta på den där och sa att man kunde få det där om maan har dåligt immunförsvar.. vilket jag verkar haa,.
så jaa.. maan kanske ska ta bort den ändå?
kaanske är det så att det stör kroppen lite med något som inte ska vara där.. den kaanske slukaar energi..??
det kaanske är en superduper knöl som baraa förstör?! hahahaha..
en "evil mind!" som stör mitt kroppssystem..
shit, jag MÅSTE NOG FÅ EN AKUTTID!!
hhahahahhh,..
nää, men vad tycker ni då?


pippi långstrump besökte iaaf gymet efter hälsocetralen och en kaaffe på nniaan..
(mina A och N-knappar på datorn är cp, om ni undrar!)
körde lite bröst och triceps.. med stor betoning på LITE!
men jag haar svårt aatt komma igång och motivera mig just nu..
pluffsig och tjock baraaa! :p
som jag saa till Zone när jag var in där för första gången i fredaags efter 100år.. haha..
men då sa haan - du är ju snygg ändå! ;)

hahhaaa.. JAA det är ju saant! :D

Johnny English-filmen vaar bra!
vi skratta! alejaadraa behövde nog det mest! :D
haar köpt biljetter till PARANORMAL ACTIVITY 3 till ikväll..
träffade Daniel och hans tjej Sandra på bion igår.. då skulle de se den.. :p
den fick tydligen 3 av 5 snöbollar av Daniel.. hahaaha :)


alla har börjat fråga om mitt födelsedagsparty!
När, var och hur?

Ja, om man skulle ordna ett litet party på fredagen då? 111111 ;) vilket datum alltså!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0