hello!

ja ni, jag drog till rimbo, innan vi ens hade hunnit dit så fick jag jobb bokat mån-tis-ons.. Skolan.. ;)
så jag fick dra till Åmot direkt när jag hade kommit hem därifrån..
sen fick jag även jobba torsdag.. på dagis och skolan..
sen tyckte jag att det kunde vara bra att stanna där tills den här veckan då jag jobbade mån-tis-ons på konsum! :p

(en gammal klassiker)
jag tänkte ju inte vara borta så länge så jag tog inte med datorn..
men det blev ju visst 1,5v..
har längtat efter den ibland..
men jag överlevde ju iaf! :P

har väl gjort allt och inget kan man säga.. :p

(när jag jobbade på konsum för några år sen) :p
skönt att få jobba lite och när man bor hemma hos mammaa och pappa så gör man inte av med något heller.. :p
2 flugor i en smäll.. å det var ju bra med tanke på att jag inte fick nå pengar förra veckan.. :p

måste väl snart dra till gymet..

sen träffa Ina och svante.. ;) hihi..

sen får vi se om jag och emre åker till Alejandra.. hennes pappa har avlidit.. :( i chile..

så får se om hon åker dit snart.. :(
RIP alejandras pappa <3


ja, då är man tillbaks i stan igen då!
känns både bra och dåligt.. :p
man blir ju sjukt stressad över jobbsituvationen.. och så..
och iblaand stressar jag ju runt och ska hinna varaa med på allting överallt.. helst samtidigt! :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0