halloween 2011


min halloweenlook 2011!

yes.. vaknade upp hos emre igår..
grabbarna hade gått till jobbet..

Maitham bor i närheten så jag gick över för att kollaa hans nya lägenhet och han bjöd på frukost.. YAMMIE! (hans favvo -ägg och köttbullsröra!)

sen fikade jag med Alejandra och gick igenom fredagens händelser.. :p
vi blev sugna på halloweenfest när vi gick runt på stan och kolla..
la ut en liten hint på fejjan och vi blev bjudna till Desire på förfest! :D

Emre blev ganska besviken på mig för han var inte sugen på det först..
men hur det var så hade vi kul..
drog till heartbreak vid 23.. och det var tur för vi fick köaa ändå! :p
Paackat med folk!
men det var kul som faan!

(halloween för 2 år sen kaanske?)
idag har jag bara städat! :p
sökt jobb på clas ohlson..
nu blir det söndagsstek! ;) lär ju äta upp älgköttet så man har plats för nytt! ;)

(halloween för 4år sen?)
aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0