var börjar vi?

jag haar haft fullt upp.. :p
vi kan ju börja med min födelsedagsfest!

Tog en drink med Daniel och haans nya tjej på Mingelobar... men jag fick vänta på dem i över 1timme.. :p
segos!

sen gick jag till emre och fixade lite.. sen kom Maaithaam och vi käkade pizza innan aalla droppade in. ;)

hahaaha.. ballonger är ett måste på fest! ;)

hhaah.. ghaswan were in heaven! hhahh ;)

my wonderful dress.. hade lagt till lite rosa grejer! ;) i love my dress!

yes...
allt var braa och jättekul tills!!!!!!!!!!!
heaartbreak 00.35 kanske..
Var jätteglad och happy å nöjd
alejandra- du måste gå hem med emre.. han mår inge bra!
Linda- äsch'! (går och daansar istället!)

kommer tillbaks..
då var emre arg!
Emre- alejandra sa att du skiter i mig!!
Linda - *skitarg* VI GÅR HEM!

när vi kom hem städade jag för jag var såå jävla arg!!!
å då ska tilläggaas att min vänliga kille hade spillt grogg på mig (TUR ATT JAG HAADE SVART KLÄNNING, ANNARS HADE JAG BÖRJA BÖLAT)
sen brände han hål på minaa strumpbyxor med ciggen!
sen taappa han sin iphone i golvet minst 2 ggr.. och hällde öl på den..

men fraam till 00.35 så var kvällen perfekt! :p
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0