lyckos emre! ;)

*hehe*
ja ni ;)
today is emres lucky day!


jag gick in på blomstershopen nere i nian.. (lisas blommor)
köpte en ros, skrev en lapp "jag tycker du är snygg, ring mig 07********" ;)
yes.. sen fick tjejen som jobba där gå och lämna den!
 men tyvärr visste han direkt att det var mitt nr.. så då vart det inte lika kul.. :p hhaha..
jaa, det är inte ofta man ger blommor till killar va?
även om jag tror de uppskattar det lika mycket (i SMYG!)

yes.. kvällen kommer forsätta med god maat! (hoppaas jag) ;)
potatisgratäng och lax med fetaost, parikaa, tomaat och rödlök till..
sen till efterrätt blir det stekta äpplen i socker och kanel med kesella vanilj..
nyttigare än det kunde ha vaart iaf.. ;)

sexigaa underkläder och annnat kul kommer förgylla emres kväll!

Vi firar ju ett år! :O

yes..
snaart kommer han.. bäst aatt göra sig redo...
ajaa, puss hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0