ledig

jaha.. då var man ledig igen då!
man blir rätt trött när mn inte är van..
sen är det ju så att extrajobbare oftast kastas in när det är som mest att göra.. å då får man gå från noll till 100 på mindre än en sekund.. ganska sjukt det där.. :P

tack för era kommentarer..
men det tar hårt även fast jag vet att alla inte tycker som han..

i lördags var det roligt ända tills heartbreak..
alejandra, jag , daniel, emre, metin och mehmet!
dansade väl ganska mycket.. men jag tycker fan inte det är kul!
just nu är jag inte på humör för heartbreak.. så är det bara!

det blev ju inte bättre av att mr M var där!
jag dansade med Mehmet när nån tog i mig och hejade..
jag fick titta ordentligt innan jag såg at tdet var han..
skitfull! håret såg ut som katastrof..
- hey! how you doin?
- im good, what about you?
- im good..
- are you drunk?
- haha.. yes soo much!
- what did you do with your hair?
- why? dont you like it?
- not really!! ..

och sen gick jag..
haha.. gissa vem som frågade om jag ville bli vän med han på facebook... IGEN! igår!
MR M!
i lördags funderade jag skarpt på vad jag egentligen såg hos han.. eller jag vet vad jag såg..
MUSKLER! som nu har försvunnit.. + att jag vet att han knullar en slampa till 39åring.. som inte direkt verkar ta hand om sina barn utan är ute och ligger runt typ varje helg..
Moget.. verkligen..
det gör mig ganska äcklad över honom iaf..

jag vet inte hur det skulle gå om han blev uppumad igen och så.. men jag ska försöka klara mig utan den synen iaf.. :-/

***************
igår böjd Trude och Johanna mig med till fjärran höjder för bad!
det var skitkul! :D
vi åkte runt runt i alla virvlar och bubblor.. :)
käkade korv och ketchup till mellis.. bastade.. ja, det var mysigt!
Förutom alla UTLÄNDSKA män som satt och glodde på en från topp till tå!
jag var glad om de hade händerna ovanför vattenytan så man såg att de iaf inte gjorde något medvetet!
så där var jag i 4 tim igår..

sen bjöd Jenny mig, Emre, mamma och tobbe på kaffe..
så jag å emre köpte nå goda chokladkakor till..
sen när vår mamma hade åkt gick vi till max och käkade..

ja ni hör ju att jag inte har stenhård diet just nu..
jag har tappat min motivation lite grann..
antingen ska jag städa nu eller gå till gymet..
ska nog faktiskt gå till gymet.. det var länge sen..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0