grinolle

fy fan vad världen är orättvis!
tror han att de är nå jävla djur eller maskiner? slavar eller?
emre var så jävl trött..
han ramlade ju och gjorde illa knät i lördags..
sen skulle vi ses igår..
när jag gick och hälsa på han innan gymet så var han helt förstörd..
chefjäveln skulle tvinga Emre, mehmet och metin till öregrund!
hälsokontrollanterna hade vart där i fredagas (då han skulle öppna sin pizzeria där, men det fick han inte för det var smutsigt!)
Mehmet fick åka dit på sin ledig dag i lördags.. kom inte hem förrän halv2 på natten!
ja, så det blev INGEN EMRE igår!

stackars jävlar!

åhh jag känner mig så maktlös.. kan inte göra nånting..
å skulle jag hjälpa dem så skulle jag fan ha mycket cash för det!
den där chefjäveln skulle ALDRIG få något graatis av mig!

finns det någon jag inte skulle bli ledsen om han försvann så är det han iaf!
å när vi ändå talar om sånt..
helikoptercrashen i lördags eller när den var..
jag kände en av dem som dog! :(
jag hade aldrig träffat honom mer än online..

Vila i frid Rikard!

jag böla som fan igårkväll..
emre fråga om han skulle komma kvartöverelva.
men jag kunde inte vara så självisk att tvinga han att komma till mig när han hade jobbat hela dagen..
så jag ljög och sa att det var braa..
så han fick gå och sovaa.. stackarn..
jag tycker det är så sjukt jävla jobbigt att jag måste gå till hans jävla jobb för att få träffa han..
Jag orkar snart inte mer!
å det är ju inte hans fel! det är ju det som är det värsta!
FAAN också!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0