gårdagen


jag gick och hämtade trude vid 13..
då gick vi hem till mig och bakade bullar..
på mitt rumsbord!! livrädd för att det skulle fastna deg på mattan.. haha..
och bordet blev jättekladdigt..
men vi var ganska duktiga iaf! :P
sen målade vi naglarna..
gick ut och skulle leka lite..
vi lekte i min lekpark..
sen skulle vi gå och hitta någon annan..

då fastna trude med foten i cykeln..
så hon ville till pappa.. då gick vi dit..
men han tyckte det var jobbigt när kunderna kom.. och hon var pappig..
men som tur var kom johanna..

(ärligt så är jag glad att jag inte har barn än! de tar mycket energi!) :p

sen gick jag till gymet.
10min flow, 30min crosstrainer..
skulle egentligen bara göra 20 min.. men Ahmed kom och ställde sig bredvid!
man kan ju inte mesa då!
och vilken toookgod parfym han hade!
Jag blev ärligt talat kåt utav den.. OMG!
så bli inte förvånad om Maitham köper en sån nu.. hahahaha :p
jag undrar vad det var för parfym..
sen körde jag väl axlar också.. kanske 5-6 övningar..

sen skjutsade maitham mig till Daniel..
vi kollade på hockey.. 6-2 swe-Usa

emre åkte till sthlm igår.. hans morbror krockade med en bil..
gubbe 72år åkte mot rött.. han dog..
morbrorn vaknade iaf!
usch! en olycka händer så lätt!! :S
så han ska nog klippa Daniel imorgon istället.

idag har jag tagit en morgonpromis..
sen ska jag tvätta snart..
gym kl 18..
sen är det Maitham&Lindakväll ikväll!!...

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0