sorry

jag jobbar och är seg.. så dålig på att skriva nåt här nu ett tag.. :p

igår klippte emre mitt hår och färgade utväxten..
blev väl inte så mycket mer annorlunda än vanligt..

det är med skräckblandad förtjusning jag sitter där när han klipper mig.. haha..
han är ju så söt.. :p

yes...
ja, igår fick jag jobba över en timme..
tror mest att sylvi ville hjälpa mig tjäna lite extra pengar och dels så ville hon nog inte vara själv så länge.. :p
men det gör väl inget!
och den sista timmen gick så jävla fort också! :p

jag har tvättat idag..
hängde upp det i lägenheten.. orkar inte springa fram och tillbaka.. :p

maitham ska bli uppsagd tror jag.. :(
så han är nere nu..
skulle baka en kaka till han i tisdags.. jag gjorde det också..
men han skulle vara med grabbarna skrev han..
så jag skämde bort sylvi igår med kaka.. och min frisör fick en bit han också.. :p

ska iaf träffa maitham ikväll..

imorgon ska jag på rockabilly med mats..
rocket overdrive på å-krogen..
jag vet inte hur bra det kommer bli? :p
jobbar 13-18 torsdag och fredag nu..
å lördag 10-15..
ledig söndag.. och kanske emre också..
så ska vi åka till alejandra och äta chile-mat.. spännande! ;D
på lördag blir det nog bio kanske bara..
inte heartbreak tror jag.. men man ska aldrig säga aldrig.. :p
hahaha.. iaf inte när det gäller mig! :p

ja, det är väl vad jag pysslar med just nu..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0