farashe


jag har en fjäril i mitt hår idag.. :p

hur många lingon finns det i världen?
det var en hel-gullig film!
jag gilla den verkligen! :D
så gå och se den ni med..
den var rolig och sorglig ett tag också...

vi käkade på olearys..
kycklingbröst och potatisgratäng och vitlöksbröd och bea tog jag..
men vi hade ett fyllo bredvid oss så det blev lite otrevligt...
han snacka om att han hade mask i magen, att han hade problem med sitt bajs..
och en asiatisk kille kallade han för kinesjävel och emre för svartskalle..
men vi stod ut iaf!

en mysig kväll...

*************'
i söndags drog vi till alejandra..
men vi missade första bussen så vi drog till interpool och spelade biljard medan vi väntade på nästa.
jag vann båda mina matcher! :)
hos alejandra fick vi kycklinggryta med potatis och grejer i..
persikohalvor till efterrätt..
*******************'
igår jobbade jag..
sen bjöd jenny mig på cupcakes! YAMMIE!
maitham kom och hämtade mig..
vi drog hem till han och kikade big brother och käkade och greja! :)
************
idag har jag haft PMS!
MAITHAM LÄT MIG VÄNTA UTE I 45MIN utan att säga nåt!
JAG BLEV VANSINNIG!!!!
så jag är arg!!!
annars har dagen vart bra..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0