jaha

vad har jag gjort?
ÄNTLIGEN så fick jag träffa min kille i måndagskväll!
körde yoga då också!


sen gick jag morgonpromis när emre skulle till jobbet..
gick hem och fixa..

sen ville kristin att jag skulle komma ner till stan..
tog en kopp kaffe med henne i solen! det blev ju TTOOOKKKKvarmt igår!
jag var ordentligt påklädd å då blev det lite jobbigt.. hahaha..
in på gymet..
orkade bara 23min crosstrainer..
men sola är inte en bra uppladdning för gymet!"

gick till nian.. käka lite jordgubbar och pussade på min kille..
sen gick jag hem.. cyklade om man ska vara noga..
sprag ut å la mig bland husen och sola.. *hehe* ;)

sen drog jag ner till katrine..
där fick man lite mousakka och kaffe..
sen gick vi ner till stan..
jag var in på hm å köpte svart toning till håret..
toooksvettig.. INTE KUL ATT STÅ I KÖ DÅ! å de höll på å krångla..
hahaha.. :p

drog ner emre i källarn å *hehehe* ;)
gick hem med ett stort leende på läpparna..
sen kom maitham på mat!

idag ville jag inte gå.. känner i musklerna på sidan aav anklarna att de är lite trött..
så de får vila idag!

aaaaa...
typ så..
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha du kille kan du håla dig till än kille...

2011-06-01 @ 17:40:28
Postat av: Anonym

ha du kille kan du håla dig till än kille...

2011-06-01 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0