sovmorgon


yes..
då låg man i sängen i kanske 12 timmar då.. nej, mer.. :p

skönt..
man ska väl vila sig i form iaf!
min hals gör faktiskt inte ont i skrivande stund!
ska vila några dagar till.. kanske till tisdag.. då är jag ledig..
imorgon är jag nog bakis..
och måndag är nog helt toookjobbig efter som vi har REA då..
tanterna kommer va som galna!


ja, ibland har man roligt!

det tänkte jag ha ikväll..
med Alejandra, Metin, Emre och Mehmet..
Ina vet jag inte om hon kommer än..
å Maitham vet jga inte heller.. jag tror inte.. :p


den här klänningen blir det nog ikväll.. :)

nä, nu ska jag baka bröd.. ska bjuda Alejandra på mat ju.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0