not the right time!


jag är sugen!!!
jag har fått min tungvibrator idag efter 700 års väntan!!!
thank god!

men blodigt och tungan jag tänkte sätta den på har inte tid! hahaha ;)
å han vet nog inte ens vad det är om jag skulle ha den i handen.. så jag måste demonstrera den för han först tänkte jag! ;)


jag måste fan ta nya kort..
har blivit dåligt med det på sistone.. why??? :p


jag har drömt 2 sjuka drömmar på sistone..

nr 1:
jag drömde att jag fick barn med mitt ex micke..
fy fan vilken panik jag hade.. hahaha.. det ville jag inte alls ha!
nr 2:
jag drömde att emre berätta att han hade haft sex med 2 andra tjejer..
jag blev sjukt ledsen..
å fortfrande arg när jag berätta det för han på riktigt sen..

********'

jag funderar på vad jag ska ha för kläder ikväll..
jag vet inte.. :p

tog en morgonpromis..
haha.. men den var inte så effektiv som den kunde ha vart..
stanna på komvux å hämta vibratorn av Ingela
hälsa på zone en liten sväng i hans butik
gick å pussa på emre å drack lite kaffe på nian..
sen gick jag hem.. men blev svettig mellan varven.. :p

nu ska jag dansa lite magdans..
sen kommer maitham å käkar..
sen ska jag å jenny gå till mats..
sen ska vi på cc-puben..
sen är natten här! :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0