torsdag

jag har liksom vart på väg att skriva här flera ggr..
men sen har det inte blivit av.. konstigt..

jag känner mig tung i huvudet på nåt sätt..
konstigt..

jag har vart jäääätteduktig idag! :) jag har städat, tvättat och lagat mat..
nu har jag mat, skiiitmycket mat!
hahaha.. men det är bra tills nästa vecka då jag ska jobba! :p
då slipper jag laga så mycket!
blev älggryta..

ska vara svenska-lärare idag.. :p
undra vad jag ska lära dem? hahahhaa..
ska iaf ta 150kr i betalt.. :p
då tjänar jag in lite på min klänning.. hahhahaa.. :p
man får inte va dum! :p

öhhh.. ska jag gå till gymet eller?
igår blev det ett skitpass så jag vet inte om jag ska eller inte..
men ja, kan väl gå dit..
har svårt med motivationen nu och maitham tränar inte just nu.. så jag har ingen draghjälp! TYPISKT!

ja, årets soligaste dag hittills eller å jag har inte hunnit gå ut än!
men jag ska väl nu..
bara diska upp det sista och ställa in skiten i kylen så länge.. :p
ska hälsa på jenny också innan hon åker..

å jag har blivit inblandad i något konstigt som vanligt! hahhaa.. :p
så jag lär ljuga för folk jag inte känner! :p
men det är inget farligt! :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0