mysfredag


så här ser bruden ut idag...
ganska fridfull och lugn..

är det sanningen då?
ja, det tror jag väl..
har spenderat hela förmiddagen med att ta ikapp big brother.. hahaha..
hela veckan har jag missat!
vad fan har jag gjort egentligen? :p levt livet kanske.. MITT EGET!

alltså, träningen den här veckan har ju vaart lite segstartad kan man säga..
fick till ett skitpass med bröst å lite annat smått och gott i tisdags..
jag har fortfarande ont i bröstet så jävla skitdåligt kan det inte ha gått!
sen skulle jag köra crosstrainer igår..
ställde mig på den å drog igång mp3spelaren..
men den dog efter kanske 20sekunder!
VANSINNIG! då blir hela skiten förstörd! jag kan inte tagga till friskis HISS-MUSIK!
det går bara inte! man tar inte i och känner lycka! man bara står där och segar och längtar efter att få kliva av den! så 5 jävla minuter körde jag innan jag gick och körde rygg istället..
det fick duga igår!

jag ska nog vila idag..
Emre har blivit sjuk.. och jag känner mig hängig!
jag kommer böla ihjäl mig om jag blir sjuk igen!
men RISKEN är ju STOR!
jag fattar inte vad det är för fel?!
men vi får se..

svenska-lärandet gick ju bra..
men cash fick jag inte?!
kanske de tänker att de bjuder så hemskt på mat eller nåt! inte fan vet jag=?
eller om emre inte fattade?! jag vet iinte.
men ja, vi får väl se hur det går.. :p
måste kanske vara lite mer TYDLIG nästa gång! :p

Alejandra har vart lite kinkig på mig på sistone! hon är sur för att jag är mycket med emre och inte vill gå på heartbreak..
tror hon fått en släng av pms!
jag är ju inte heller på topp just nu.. men jag mår inte bra är någon är besviken på mig..
jag vill ju att alla jag tycker om ska vara nöjd med mig!
det är ganska jobbigt!
för det går väl aldrig att tillfredställa alla?!
anledningen till att jag inte vart sugen på heartbreak är väl att jag inte är på topp.. och inte så danssugen..
sen har jag ju ingen anledning att ragga just nu... så kanske därför också.. :p
å så har jag inte känt mig i form rent form-mässigt..
så jävla sjuk man kan vara..
Känner mig took-tjock just nu.. VILKET ÄR ETT JÄVLA SKÄMT!
Linda, du har vägt 107kg.. 107 KG!!!
du är inte tjock nu JÄMFÖRT MED FÖRUT! få in det i din jävla skalle!!!
braindead! hahaha..

varför kan inte alla bara vara nöjd med sig själv?!
jag blir tokig.. :p

nej, nu ska jag väl gå ner till arbetsförmedlingen och lämna in lönelappen.. men det blir ju inte mycket den här gången eftersom jag jobbat mycket.. haha.. :p
då får jag ju pengar för jobbet istället..
egetligen fattar jag inte hur man ska skriva.. men jag improviserar..
bättre å skriva mer än mindre så man lär betala tillbaks sen.. :p
jobbade iaf 80timmar marsmånad.. duktig tjej! hahaha ;)
jag önskar sylvi kunde gå i pension efter sommaren så jag slipper tänka och bara köra på liksom..
yes..

jag är så jävla osäker när det kommer till jobb och karriär.. det är inte bra!

hälsade på min älskade syster igår.. <3
imorgon sticker hon till England! så jävla kul! :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0