black


jag har färgat min utväxt iaf..
idag, alldeles själv! jag vet inte om det blev bra.. men det ser iaf svart ut.. :p

imorgon blir en hård dag..
9.30-17 i skobutiken.. 17-20 i flanör som godis&tävlingsflicka med Ina!
skulle egentligen ha jobbat i skoaffären till kl 18...
Men Sylvi å jag löste det på BÄSTA SÄTTET ni nånsin kan föreställa er!

har iaf kommit igång med träningen igen.. THANK GOD för Maitham!
katrine följde mig ner till stan imorse..
emre bjöd på kaffe..
ja, det var en lyxig morgon!

ja, jag måste skärpa mig med maten igen!
***********'
förresten kommer nog maj bli ganska händelserik!
10maj tandläkaren
20maj kryssning med gamla turismklassen.. Sanna tar studentpoängen å då vill hon göra studentkryssning också..
23maj hoppas jag att jag och alejandra hittar en resa så vi kan bli brun!
3juni ska jag jobba för bettan iaf.. så då måste vi vara hemma iaf...

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så sexsig puss

2011-04-28 @ 21:09:22
Postat av: Anonym

så sexsig puss...

2011-04-28 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0