dryyyygt bara

fan vad störd jag är..
inte glad för nånting.. vad fan är det frågan om nu då?
jag är så less.. inte sugen på att göra nånting.. WHY???!!!

vad kan man göra åt det lilla problemet då?
mår ju bra, eller?
LITE SEG.. men det är väl alla nu?

vräker i mig l-glutamin, ingefärapulver, omega3 å vitaminer så jag inte ska bli sjuk.. haha..
fy fan.. :p
vilket skämt!
vad ska jag göra nu då?
ledig till kl 13 på fredag.. å då ska jag bara lyssna på guiderna.. ;)

jaha?

träning:
igår: poledance 2 tim
idag: 33min crosstrainer, 5min cykel, 20min flow!


aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym



ha än fråga kan du ha bloggsvar...

2010-09-08 @ 18:13:53
Postat av: Mipi

kommer in i sånna svackor ja mä hade en hä-romdagen och det ör juh lite jobbiugt när man ska va pigg å glad inför barnen svårt att gå undan.. MEN det GÅR över!!!

2010-09-08 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0