in the backseat of the car!!!


på plats i bilen! ;)
var kallt.. satt mä en filt ikring mig.. haha.. myspys i bilen!

camilla satt i framsätet! ;)

den fina bilen.. ;)
kisspaus vid medskogssjön! :p

perra.. owner of the car!

camilla å perra.. :p
i hofors var det rätt dött!
heja på rickard å alexander å hockeyfrillan.. :p

lite andra bilar va det där också..

men onödigt lite!

jag gilla inredningen.. den var fräsch..
fångades inte så bra på bild dock! :p

sen så bestämmde sig den jävla chaffisen för å racea med en jävla volvo!
200km/h i en bil från 60-talet utan bälte å i filer hit å dit är inte en dröm jag har haft.. så jag var LIVRÄDD!!!!
fy fan för dig erik!!!!!!!!!!!

men jag överlevde!
blev nyss hemkörd!

tack för en trevlig kväll!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0