kärlek!


tack mitt älskade hjärta för massagen! det var värt allt! <3

************
tvätten hänger..
får plocka upp den imorgon.. eller man kanske plockar ner den? ;)

få se hur jag ska lägga upp morgondagen då:
*sova tills jag vaknar - frukost: 2äggvita+vitkål å broccoli
*hämta tvätt mä ina
*käka kyckling innan jag åker, senast 11.38
*13-16 är det skola << proteindrink
*direkt efter det ska jag hem till min honeybunny, käka makrill där! + kre-alkalyn 30 min innan gym
*17.45 ska jag å maja va på gymet! << bcaa-pulver i vattenflaskan (rygg+biceps å kanske 15-30 min cardio)
*ungefär 19.20 lär jag ta bussen hem << proteindrink
*20.05 hemma typ..
*SOFTA! nåt att äta innan jag somnar!


ja, då var den dagen spikad! haha.. helt sjukt vad jag planerar!

***********

helgen blir det jobb på konsum lör-sön! bra! :D
(en sjukt gammal bild från när jag jobba på konsum nån gång.. men jag va ju hyffsat "smal" då, så mindre än 3 år sen iaf) ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0