fuck it!

jaha.. ska jag ligga här å tjura länge till?
blir det mycket gjort då?

dryyygt.. jag som skulle på fest ikväll å sen inte skulle oroa mig för hur jag kom hem!
för jag skulle ju sova i min nya lägenhet som ligger i GÄVLE!

borde fixa lite praktiska saker idag..
jag kanske ska åka på en liten resa..
kanske..
om det blir så så kommer jag tro att jag drömmer! :p
 
så vad ska jag göra idag?
haha..
inte ligga här va?

090708

100210?

ja, nåt har ju hänt iaf.. :p

hur känner jag för gymet idag?
orkar jag slösa min kraft på gymet nu?
eller kan vända på det.. har jag tillräckligt mä kraft för å gå till gymet också?
man blir ju piggare och lyckligare..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0