im so sorry . .

jag har fått reda på sanningen..
i söndags..
jag var i chock hela måndagen.. kunde inte ens säga till mina kvinnliga vänner..
den släppte i tisdagskväll.. då grät jag hela kvällen.. förutom när maitham kom.. men han kunde se att jag bölat..

söndag:
basel berättade det som så många av er trodde.. och jag själv kanske förnekade..
det var inte han på bilderna..
innerst inne fattade jag väl det också eftersom jag aldrig sett han i cam..
han har ljugit för mig i kanske 1 år..
kul!

säg det nu då: I TOLD YOU SO!
nej, tack.. säg det inte.. sparka inte på den som redan ligger ner..

hoppas inte jag börjar gråta nu igen..

iaf så var det inte han.. utan hans kompis på bilderna..
och vissa saker i hans liv var inte heller sant..
men känslorna var äkta..

han började med att ljuga.. och sedan när han såg vem jag var och blev förälskad så kunde han helt enkelt inte sluta.. SJÄLVISKT och EGOISTISKT? - ja som fan..
men sedan kunde han tydligen inte berätta eftersom han då skulle förlora mig..

men varför behålla något som bara var en dröm?
vi båda drömde..
grejen var den att jag inte fantiserade om den riktiga basel utan om han på bilderna..
ganska sjukt egentligen..
hur kan man vara så jävla dum?
det undrar jag med..

men egentligen blev ju jag kär i den basel som fanns på insidan..
men just nu vet jag inte riktigt vad han ljög om och vad som var sant..
lite vet jag.. för vi har inte slutat prata..
men jag känner liksom en lite avsky samtidigt emot vad han har gjort..

och nu har han förstört mina framtidsdrömmar om att bli en arabisk prinsessa..

ja, vill du sparka på den som ligger så kan du ju nämna basel nästa gång vi pratar..
men jag ser helst att du låter bli..
om nån frågar säger jag bara att han inte fick nåt visa..
vilket är helt sant eftersom han inte ens har försökt..

om pengarna han gav mig så gav han svaret att han inte var fattig..
jag menar 1700kr..
just like that for a lie?
ja, man kan ju inte låta bli att förundras..

jag är förvirrad..
kommer jag nånsin att kunna lita på nån igen?
det känns inte så..

men jag är iaf stolt över mig själv! jag har vart ärlig.. han blev kär i mitt riktiga jag..
jag har absolut inte gjort något fel.. förutom att tro på det han sa..
men har man något val när man inte vet nåt annat?

jag skulle ha blivit helt förkrossad om jag var en oskuldsfull tjej..
som tur var så har jag inte slutat träffa mina kompisar och alla uppvaktare jag har..
ångrar lite att jag sa nej till den där svarta killen i höstas.. han var lite intressant..

ja, men basel har lärt mig mycket om mig själv..
han har gjort mig starkare i psyket..
och jag ska fortsätta prata med honom ändå..
men jag ska nog inte ge han lika mycket tid som förut..
känns det som nu iaf..
alltså, egentligen så är det ju en utseendefråga.. han trodde ju inte att han skulle få mig med sitt riktiga ja..
och jag var en dröm för honom.. (smikrande? ÖHH JA!)

men han har ju ljugit för mig.. och det är ju det värsta!
och jag har tydligen inspirerat honom till att börja träna..
synd jag inte visste det då.. han har loosat 10kg tack vare mig..

konstigt att någon som jag snackat med i snitt 5 timmar om dagen har ljugit typ hela tiden för mig..
jag har skyndat mig hem för att höra lögner..
thank you, thank you very much!

NEXT IN LINE!
jag tror visst kön blev en man kortare..

Kommentarer
Postat av: Mipi

Kramar om!!!!

2010-12-23 @ 20:50:44
Postat av: emma/elsa/theo

Puss dagling!

<3

2010-12-23 @ 21:17:30
Postat av: Micke

Vilket svin!! Du förtjänar en äkta å ärlig kille.

kram Micke

2010-12-24 @ 20:21:31
Postat av: Micke

Vilket svin!!

Du förtjänar en äkta å ärlig kille min underbara vän.

Puss&kram Micke

2010-12-24 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0