jag!


jag önskar jag var så här glad jämt! :)

Jag har haft lite dåligt självförtroende på sistone! eller ja, nånting som gjort att jag inte känt mig helt bekväm mä mig själv!
Linda, du ska absolut känna dig stolt över dig själv!
Du får älska dig själv så mycket du bara vill och kan, men tro inte att du är bättre än alla andra..
å verkligen inte sämre heller! (tack zone för de kloka orden)
det gäller att hitta balansen..
inte utnyttja och såra folk..
om du ler mot världen så kommer världen le mot dig!
man bestämmer lite själv hur bra/dåligt man ska må!
det har att göra med hur man ser på saker.

tack alla ni som ger mig så fina kommentarer.. jag tar verkligen till mig dem å sätter dem på pluskontot!
Andreas säger: inget konstigt, du har alltid varit charmig, rolig, lite ... fri-språkig... vacker, sexig

Linda, du ska va stolt över dig själv! inte ha dåligt självförtroende.. fast egentligen har du ju inte det heller.. :)
det kanske bara är att jag känner mig lite osäker på allt just nu..
jag vet inte vad jag gör om en månad!
bäst jag spänner fast mig och njuter av färden! imorgon kan det vara för sent!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0