lördag!

jaha.. nu har jag vart dålig på att uppdatera min lilla dagbok.. :)

vad har jag pysslat mä de senaste dagarna då? :)
jo, jag har ju sovit hos min älskade syster i 2nätter..
i torsdags var jag å cyklade intervaller själv i 50 min eftersom min spinning tydligen var inställd.. :(
jag som inte kört det på länge å var taggad som satan..

men blev ju ändå bra då då! :)

träffade ina å jonas i en bil utanför max när de satt å svulla hamburgare.. :p
(INTE JAG!!) :D
sen träffade jag niklas en sväng.. han bjöd på te.. :) thank you..

sen gick jag hem till jenny.. gjorde mat till henne, mig å jennie.. köttfärsås mä kantareller i å gurka å tomat åt jag.. :)

sen kom kk..

vi fika.. :)
här kommer idolbilder!
knäppte inge kort vid fikat.. :)

jag å sofia :) maja, va mä.. :) å hennes håkan har jag ingen bild på.. :p

jenny va mä.. ;) å kk då såklart.. :)

det var mysigt.. å jag vart helt crazy.. skrattattacker å grejer.. (inget ovanligt kanske, men var ovanligt speedad) haha.. :D

**************
sen i går så gick jag å kk på stan.. :)
sen åkte vi till forsbacka å hämta mina grejer.. så drog vi till åmot sen..
å när jag kom dit så kom jag på att min kära vän Helené har fått en bäbis.. så jag var ju tvungen att ringa å fråga om jag fick komma dit å hälsa på.. :)
å det fick jag..
jag blev KÄÄÄÄÄÄÄÄÄR i Klara.. fy vad gullig hon va.. å så liten.. <3
lägger in bilder sen.. ;)
såååå sööööt..

sen drog familjen till Olssons på kräftparty! :D
gott! å nyttigt ju..


men drack för mycket vatten igår så jag hade inte rekordvikt idag som jag trodde jag skulle få..
2hg ifrån.. SURT!! :p
men Linda, det är ju bara vätska! :)
du blir så twistad.. du märker ju att det händer grejer!!!
vikten är inte allt.. å 2jävla hg.. du kan inte flippa ur för det alltså! då får jag fan damp på dig!!!!

ska snart bli hämtad av sofia å calle.. ska dra til lforsbacka.. :)
sen blir det gymet kan jag lova.. :D

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är kk

2009-10-03 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0