tisdag!


det här är inte Linda just nu..
men det var för ett tag sen.. ;)

jaha, jag har kikat på lite grejer idag..
utblidningar..
jag är ju sjukt sugen på å bli personlig tränare, kostrådgivare eller massör..
eller alla 3 i ett!! :D
skulle va sjukt roligt!
så då kanske mitt mål börjar bli klart?

då gäller det bara att skrapa ihop pengar så jag kan utbilda mig då?
då gäller det att göra upp en plan för hur det ska gå till?
då gäller det att fixa ett jobb så länge då? eller hur Linda? :)

Det kommer gå sjukt bra, bara du törs!! :)
vad är det som gör att du inte törs egentligen?
- jag är lat!
- du är rädd att du inte kommer klara det, eller hur?
men hur ska du veta att du inte klarar det om du inte försöker då?

jag är inte så dum som jag tror!

***********
igår blev det 35 min cykel på gymet å 10800 steg..
idag blir det också över 10 000 steg om jag får bestämma! :)
men inge mer än promisar.. :p

ska väl städa å sen ikväll ska jag hälsa på Emma.. :) å hennes söta Nova..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: mipi

låter som bra planer!! Skulle passa dig som handen i handsken!! En ny Anna Skipper kanske hehe

Kramisbananis

2009-11-18 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0