varför?

varför är jag så osäker i mig själv att jag vill söka tröst hos nån annan?
kan jag inte va stark nog att gråta i min ensamhet?

jag tror inte att det går snabbare över om jag gör det min hjärna vill..

Linda..
ta det lugnt för i helvete!
ha tålamod!

allt händer inte i tvära svängar som du vill att det ska göra..

va ledsen nu då!
gråt!

tyck synd om dig själv ett litet tag..

fundera på om det va du som gjorde något fel?

men kom sedan bort från de tankarna..
det är inte fel på dig.. det är bara så det kommer vara,,

gå å kika på sex and the city å ät ben&jerrys så ska du se att det blir bättre kanske..

älska dig själv, för ingen annan gör det tydligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0