spring!

oj vad jag va seg i bena på gymet idag..
vete fan varför alltså.. :/

tyckte till och med at tdet va jobbigt mä 60kg i benpressen..
å då har jag lyckats köra 150kg där förut..
(en man kör från sidan mä å inte nerifrån å upp)

trökade mig igenom konditionen mä 10 min crosstrainer å 5min flow-maskin..
så jävla seg...

sen låg jag i stretchrummet ett tag..

sen när jag kom hem sprang jag en sväng, gick emellan åt..
svettig blev jag!


belönade mig mä ett bad sen!! :D


sen va ina barnvakt så jag gick över dit å kika när de käkade pizza..
kändes så jävla bra att inte äta den!! :D
jag är sååå duktig som kan stå emot..
gamla linda hade ju lätt käkat upp alla!!


aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: puck [marjanbaranzahi@blogg]

okej :D

skriv typ hur du skulle vilja ha den?

typ bakrundsfärg, länk färg. elr bara temafärg så utgår jag från mitt hjärta osv.. skicka gärna bilder till [email protected] :D

2009-07-07 @ 22:13:25
URL: http://marjanbaranzahi.blogg.se/
Postat av: Ricki Rick

Hej hej, trillade in här av en slump..=)

Trevlig blogg.. söt var du oxå!



Ha det gott!!

/ R

2009-07-07 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0