tänker...

Det man tänker på dras man till! <<< läste jag på aftonbladets sida tror jag...

Det stämmer jävligt bra på mig just nu..
nu tänker jag bara på träning å muskler..
å jag spanar efter muskler överallt!

vart ju jävligt besviken på krogen i fredags..
bara spagettiarmar så långt ögat nådde.. :/
bara en som va lite grov..

*******************'

jag har ont i halsen.. :( boooooring..
jag vill inte.. :(
jag vill va frisk å kunna springa till gymet som alla andra!

***********'
de borrar idag!! yey!!!
de har även stängt av vattnet!!
Livet leker, ELLER INTE!!!!

**********'
Anette från Konsum ringde.. jag kanske får jobba i veckan.. :O
wow..
fast imorgon ska jag till arbetsförmedlingen iaf.. :D
********'


Jenny fyller år på torsdag hon å.. :D
16 år.. wow.. :D sweet 16..
********'

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0