risig!



idag är jag risig som fan... :p
men jag ska va alldeles ny på gymet.. inspiration.. :D
motivation.. :D

men nu har jag problem mä axel-fan..
så det lär väl bli benträning idag.. :/ jag som skulle köra bröst+triceps..
kanske lär avboka ki-balans till imorgon? kanske måste vila?
åååhhh.. jag vill va hel å frisk så jag kan göra vad jag vill!

jag har ingen aning om vem ... är!
Kristin? *thihi*
mamma? haha, jag hoppas inte hon läser min blogg.. ;)

sandra, kommer du idag eller? :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näää :/ förlåt, jag känner mig så dum :$ MEN snackade nyss med jessica och emelie som vill att vi ska ut på krogen på fredag.. hon sa att jag skulle kolla med dig, maja och sofia och alla om ni också vela med. Vi är ett ganska stort gäng :)

2009-01-10 @ 13:04:25
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0