nunna!


jag funderar stark på å bli nunna just nu!!!
man får ju för fan ingenting ändå!!!

(oj, vad vi surar här då! nån som inte fått nåt på länge eller?)

- ja, kanske det! :p

*'
-men linda, skulle du klara att ge upp sex då?
-hmmm.. kanske inte? :p


åååhhhhh..... jag har så sjukt mycket längtan i mig just nu.. på nån som kan ge mig total tillfredställelse..
jag ser framför mig muskler, ljus, olja, skum, ett badkar, något hårt, något vått, mys, kladd, stön, njutning, orgasm,

jag avlider snart för faaaan!!!
sluta plåga dig själv!! sluta tänk!!!

nån som vet hur man gör..
egentligen kan han få va skönt självsäker..


ååååhhh.. hela jag längtar...
jag vill busa...

ja, jag är rätt säker på att min drömkarl kommer till mig i natt.. så nu ska jag skynda mig att sova..
dirty dreams, here i come! (in more way the one)
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0