borås-träning!

jag är ju i borås nu.. :) ska hälsa på lite folk..

ska va här i en vecka tänkte jag mig..
kom igår..
drog igång träningen idag..

rygg+biceps å 20 min cykel, 15min crosstrainer å 5min rodd (orka inte släpa skorna mä mig så hade bara strumpor å då satt man inte fast så bra så det vart bara störande att glida hit å dit..)

bra ryggpass idag..
testade inge rekord i hantelrodden..
körde lugnt å metodiskt.. inte så mycket folk ivägen så jag körde övningarna pang på..

biceps-passen jag har tycker jag är dålig.. tydligen inge roligt att träna biceps just nu..
men jag nöter på..

aaa..
gått en jävla massa idag också..
15000 steg.. blåsor under fötterna har jag.. går i de där jävla ballerinorna.. :p
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Ricki Rick

F-n va gött.. då är du inte långt bort nu då alltså ;)

Var i borran o kikade lite idag oxå... jomän, men såg inte till dig!



Snus, Mus 0 Rock n Roll.. ha det så gott!

// R

2009-08-14 @ 22:49:28
Postat av: sandra blom

hej vet inte om jag kan tyvärr, ligger hemma och är sjuk har varit dålig i en vecka, börjar skolan på måndag igen.

2009-08-15 @ 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0