shit

det är mer spännande än en avgörand match i hockey.. fy faaaan..
Sandvik ringde Micke..
de ska ha 2 av 3..
Nu skulle de ringa hans referenser...
vi kan bara hoppas!!!!
***********
Jag har vart duktig i nån timme nu.. :)
gick fram på sjöbo torg.. :p
kolla efter fönsterputs på netto, men de ade bara nåt b-märke så jag köpte inte.. får väl kolla nån annan affär istället..
gick till kiosken å hämtade mitt paket!
hämta 2 banankartonger ur källaren mä mig upp sen..
sen gjorde jag mat..
blev så himla gott faktiskt.. :)
ni får receptet sen.. :)
å så har jag packat prydnadssakerna.. det vart precis 2 banankartonger.. så nu är de klar iaf..
**********''
nu sitter jag å grejar mä låtar hit och dit..
eddie meduza.. sen ska jag leta lite bland mina skivor mä.. :)
egentligen borde jag ha låtar mä lite fart i.. men det är oftast inte så bra musik.. :p
Eddie meduza - glasögonorm
den är schysst.. :) haha

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0