jag är skrämd!

vet ni vad för sjukt som hände mig idag?
jag har för stor käft!!!
En jag snackat mä förr ringde mig på STATOIL!! han har läst min blogg å letat på statoils nummer bara för att snacka mä mig! jag vart rejält skrämd av denna händelse!
ska nog inte avslöja för mycket här.. :|

gick bra att jobba iaf.. hade rätt mycket att göra.. fylla på en massa, för det hade inte therese å jesper gjort! ;p
de bara småbusa mä varann de,,
therese har fixat en lista på de som vill vara mä på mitt avskedsparty! jesper å hon å jag är det hittills. .:D

spinning imorgon.. är nervös.. kommer jag klara det? vad tror ni?
kommer nog va helt döööööö!!!!

dansen gjorde mig på glatt humör.. :)

*gäsp*
ska man gå å lägga sig då?
ska gå upp kl 9 så jag hinner iväg till spinningen vid 12..


är ju överraskningskväll imorgon.. undra vad han har hittat på.. :D
jag gissar på middag på Oliven! :)
annars har jag ingen aning.. :)



okej.. aja puss hej

Kommentarer
Postat av: siss

lägg inte ut så vågade bilder då föfan!

2008-09-11 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0