tisdag

jag avbokade danspasset idag..
vet inte om jag håller på å blir sjuk eller vad det är..
jenny å ullis kanske har smittat mig?
ska köra gymmet istället.. då är det lättare att avbryta om det inte känns bra..
kan ju berätta att det inte blev nån träning igår.. :

jag sitter å kikar runt på gymgrossisten.. och jag undrar varför?
jag blir ju bara sugen på att handla..

399 kr för de här godingarna till exempel..
jag är jju helt såld på better bodies.. å de har sänkt priset 200kr..(hur stavas såld? <<<så, eller?)
bara det får en ju knäsvag.. :p
å ni vet att jag har varit sugen på dahlblads bake-pro.. den har de 10% på nu..
så istället för 499 så får man den för 449.. :)
alltid något..
sen är jag ju sugen på whey80-svartvinbär å whey80-cafe macciato...
allt det blir 1166kr.. å då får man en shake-flaska mä gratis också.. :O
men det slutar väl mä att jag tar bort brallorna.. behöver väl inte egentligen.. men roligt när man har något nytt å fräscht ju.. åååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhh vad deprimerande..

ja, vad ska jag göra idag?
ta en promenad då? det kan jag ju göra.. latmasksLinda är i farten ju!!!
jag blir så trött på henne.. nu har hon härjat fritt i 2dagar..
jag har ju inte vart ute å gått på flera veckor känns det som.. inte bra..
Tror du nånsin att du ska tappa nån vikt när du inte vardagsmotionerar också?

Man kanske borde skriva ihop en önskelista.. Ni vet, jag fyller ju snart.. :D

Jag önskar mig upplevelser..
Tänk typ:

*En middag
*bowling
*hockey
*kryssning
*konsert
*spa
*en heldag mä olika saker

något roligt man kan göra.. behöver ju inte vara något som jag har skrivit.. kan ju va något crazy som jag inte ens har tänkt på.. :)

om jag nu ska önska mig något man kan ta på så blir det nog:
*pengar, så jag kan unna mig lite kläder
*megastora badlakan (inte nå småpluttar å de får helst vara svart eller mörka)
*en megastor tavla i brunt i köket (helst målad av någon jag känner så den blir personlig)
*en megastor tavla i sovrummet mä något motiv man blir glad av.. så for man vaknar kommer man att se den å bli glad.. kanske något sportigt också så det känns som om man vill träna direkt..

ja, det önskar nog jag mig.. :p
 
näää, ska man ta en promenad då?
aja, puss hej så länge

Kommentarer
Postat av: mipi

Jaha då har vi samma träningsbyxor då´rå hehe men jag hade 55% på mina hehe personalrabatt + sommarrabatt hehe

sköna som attans

2008-10-22 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0