pannkaka?

Det här receptet hittade jag på traningsprofilen.se
måste nog testa det nån dag.. :)

Tänkte bara tipsa om ett as bra recept för alla er som är barnsligt förtjusta i pannkakor men känner att det kanske inte är värt det..

1 dl kokade quinoa
3 ägg
4 dl lättmjölk
1 3/4 dl rågmjöl
2 msk smör eller magarin
1 dl yoguhrt

vispa ihop alla ingredienser först utom quinoan poröst, häll sedan i quinoan och häll smeten i en stekpanna med lite smör.

servera med frukt tex: blåbäär,hallon och mango..
Mmmmmmmmmm

***************************
nää, vad ska jag göra?
tvätta.. funderar på att städa.. å göra mat.. pannkakor?
då måste jag gå å köpa mjölk.. motion.. är jag lat så kanske det blir fisk?

den här fisken såg ju god ut? :|
eller inte.. :p

det är grått å trist väder här idag.. :(
usch ja..


ugly in the morning

aja, lär väl packa ihop alla tvätt-saker så jag är beredd.. :p

aja, puss hej så länge

Kommentarer
Postat av: hakeman

fisken var söt...

2008-10-20 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0