god morgon :D

det är en härlig dag idag.. :D
solen skiner..

jag ser ut så här.. :D

vad händer idag? jo, klev upp tidigt.. då menar jag före 8.. :D kanske halv till och med..
åt frukost å läste klart body. jag tror faktiskt jag kommer bli ganska biffig innan det här livet är utlevt.. man får ju en sned bild över hur folk ser ut när man ser alla muskler på bodybuildarna.. :D

nu håller jag på å gör en grönsakssoppa.. få se hur den blir.. kryddade först, men det blev så jävla starkt att jag var tvungen att hälla ut det å skölja av grönsakerna.. starkt så in i helvete..
så nu har jag kryddat lite annorlunda.. få se hur det blir.. brukar inte äta soppa annars.. inte min favvo.. men ja, det är ju nyttigt..
men man lär nog dra en protein-shake till, för den innehålelr ju inget protein..

snart ska jag möta kristin..
en dag på stan blir det nog idag.. :D
vi får ju inte sakerna från bodega.. :( de skulle inte komma innan halloween å saker skulle fattas.. så då avbeställde vi..

nää, får väl kolla om allt är klart för att gå..
ha en bra dag!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0