torsdag?

ja, idag är det torsdag va?
ingen större koll.. :/

igår va vi ute på stan å kika på lite julisar..
maja är klar nu..

Sofia å zäbbä är väl kvar..
sen är vi nog klarar jag å micke..
å vad vill zäbbä ha i julklapp då Mia? :)

vi tog en fika mä Sofia å Kristin också.. det va trevligt.. :D

jag sov på soffan i natt..
han hatar att gå promenader säger han.. men det är ju tydligen bara mä mig?!
men nu ska han tydligen ta en promenad mä carro i helgen..
lucky her liksom..
jaja, då vet man!!!


nää, jag drar till åmot jag (imorgon).. där har jag iaf lättare att komma ut på en promenad jämfört mä i den här betongholken.. :p
man blr ju bara deprimerad när man kikar ut..
inga riktiga träd eller nånting.. lär gå skitlångt för att komma till något mysigt ställe.. :p


jag ska baka lussekatter idag hade jag tänkt..
ikväll blir det bio.. undra vilken bio?
burn after reading börjar ju imorgon.. :/ den vi tänkte se..
så antingen blir det pinapple express eller madagaskar 2 (eng)


nähä, nu har pinapple express försvunnit från listan också.. :O
ja, då blev det enkelt att välja.. :p

nää, nu frukost.. kan inte förstå att jag suttit så här länge vid datorn utan att käka.. det är ju min favoritgrej på morgonen: FRUKOST.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0