fredag

idag är jag glad.. :D 82,6 vägde jag.. har nog inte vägt det på rätt länge alltså.. :)
jag undrar hur jag ska lägga upp min dag..

det nödvändigaste är ju:
*träna
*jobba
*hockey

kanske ska ner till eat å kolla om anna jobbar.. fråga vad hon ska göra i helgen..

hmm.. ska jag gå på bio själv eller? - ja, det är ju mysigt å lyxigt att gå själv ju.. :)
kanske kan beställa biljett imorgon då?
de hinner nog inte ta slut iaf..

hmm... hade värsta energin när jag träna axlarna igår.. tog i som faaan.. men sen när det var dags för magen så tog den slut.. haha.. :p men jag har då träningsvärk i den å.. :)
fy faaan så segt det var att gå till friskis igår då.. men jag kom dit iaf.. å det före micke.. ha.. :p
jag vann!

ska nog inte gå så mycket idag.. vila mina stackars fötter lite..
 

vad jag däremot ska göra är att cykla..

hockeyn börja ju iaf bra tid idag.. 22.30 börjar väl sändningarna.. då lär jag lätt va hemma.. om jag inte blivit våldtagen å mördad på vägen hem.. :|


hinner inte se micke nå idag heller tror jag.. han drar vid 14.. å då är nog jag på friskis..

biceps å rygg ska tränas idag.. :D

biceps är kul..


fast jag tycker att det syns mest på mina axlar att de börjar bli vältränad.. kanske för att det inte finns så mycket fett i det området.. jämfört mä de andra ställena.. haha.. :p

tråkigt att få träna själv idag.. men men.. micke hinner inte..


tror nog att det blir en rätt fin dag ändå idag..

åhhh.. kissnödig.. druckit grönt te mä citron.. + att jag hade i extra citronjucie å ingefära.. för att få lite bättre effekt..


jag fråga micke om jag fick låna hans bil i helgen om jag behövde den.. jag tror han är rätt nervös nu alltså.. :p
men det är ju inte säkert ens att jag tar den på en liten sväng.. å dels så är den ju redan lite trasig.. :p 
han sa att han litade på mig, men inte på boråsarna.. - yeah right.. han litar nog inte på nån utav oss.. haha.. :p

halva melonen uppäten nu iaf.. men ni vet ju vad jag kommer å få göra i helgen.. haha.. 

puss hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0